Veelgestelde vragen

Bestelling

Welke verzendmethoden kan ik kiezen?

Je kunt bij kabelsenzo.nl uitsluitend kiezen voor verzending met PostNL. Dit gebeurt allemaal automatisch wanneer je de bestelling plaatst.

Verkoopt kabelsenzo.nl ook producten aan personen die buiten Nederland wonen?

Wanneer je niet in Nederland woont zijn er andere voorwaarden verbonden aan het bestellen bij kabelsenzo.nl. Neem hiervoor contact met ons op.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Als je op werkdagen voor 19:00 uur bestelt wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Het kan dus een dag duren voor je de bestelling in huis hebt. Doorgaans zal dit betekenen dat je de bestelling de volgende dag al in huis hebt.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij kabelsenzo.nl kun je betalen met iDeal, PayPal en middels directe overboeking. Klik hier voor meer informatie over deze betaalmethoden.

Bestellen & Retourneren

Hoe plaats ik een order?

Op elke productpagina staat een ‘in winkelwagen’ knop. Kijk rustig rond door de website en bepaal welke producten je wilt bestellen. Als je weet wat je wilt bestellen ga je naar de productpagina van dat product. Klik vervolgens op de ‘in winkelwagen’ knop. Je kunt zelfs nog aangeven hoeveel stuks je wilt bestellen. Als je op de knop klikt kom rechts in beeld je winkelwagen tevoorschijn. Als je nog verder wilt winkelen klik je gewoon naast de winkelwagen. Wil je afrekenen, klik dan op ‘ga naar winkelwagen’. Je komt dan in je winkelwagen terecht. Hier kun je ook nog het aantal stuks aanpassen en zie je een overzicht van de door jou bestelde artikelen. Klik vervolgens op de knop ‘bestelling afronden’. Je komt dan in de afrondpagina. Vul hier je gegevens in en ga akkoord met de algemene voorwaarden. Kies voor een betaalmethode en rond je bestelling af.

Hoe verander ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren veranderen. Als je de bestelling nog niet geplaatst hebt, maar alleen nog maar je winkelmand hebt gevuld, kun je in je winkelwagen producten verwijderen en hoeveelheden aanpassen. Heb je de bestelling wel al geplaatst maar heb je jezelf toch bedacht? Stuur ons dan direct een mail met daarin wat je gewijzigd wilt hebben. Als je bestelling dan nog niet verstuurd is passen wij het voor je aan.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Je hebt voor het plaatsen van een bestelling op kabelsenzo.nl geen account nodig. Als je van plan bent vaker te bestellen is het wel heel handig om een account aan te maken. Je ziet hier namelijk al je gegevens en voorgaande bestellingen. Zo kun je gemakkelijk en snel vaker bestellingen plaatsen.

Hoe houd ik bij wat er met mijn bestelling gebeurt?

Vanaf het moment dat jij je bestelling hebt geplaatst houden wij je op de hoogte door middel van mailtjes.

Hoe retourneer ik producten?

Je hebt als consument 14 dagen recht van herroeping. Wat dit voor jou betekent en hoe kabelsenzo.nl hiermee omgaat lees je hier.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.

De waardering van www.kabelsenzo.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.3/10 gebaseerd op 106 reviews.